söndag 2 januari 2011

Sluta slänga mat viker ut sig

Jag är ivrig som en liten dalmatinervalp över Sluta slänga mat-månaden. Jag är faktiskt så ivrig att jag inte kunde låta bli att grunda en egen grupp på Facebook för det här projektet (har inte alla små eller ännu mindre projekt stödgrupp på FB?).

Nu är jag en riktigt kass FB-användare, så jag har ingen aning om hur jag skall skaloja medlemmar till gruppen. Men, vill du vara med så heter gruppen i all sin enkelhet Sluta slänga mat. Hänga med, ja? Om inte, hänga med här och hemma, ja?

Sen en påminnelse till oss alla. Måndag är dagen för check-in och syndaförlåtelse. Åtminstone jag kommer att försöka summera de dagar som gått.

3 kommentarer:

  1. Jag är också med. Har tänkt på er idag efter att ha läst om er i dagens hbl, trevligt. Ja och så har jag skrivit lite om det på min blogg...

    SvaraRadera
  2. Jättefin juttu i Hbl och upprörande! Jag visste inte om att ni är fosterföräldrar, men grattis till pojken alltså lite såhär i efterskott! Och heja på er, ni är stronga.
    Och så var du mycket snygg på bilderna också, bara som bonus.

    SvaraRadera
  3. Sonja - roligt att du är med och tack för det fina inlägget på din blogg!

    Anna - roligt att se dig här! Tack för de snälla orden, men jag är osäker på om du tittat på rätt foton? Nej, nu tänker jag ta tag i en komplimag och bara säga; tack!

    SvaraRadera