måndag 28 februari 2011

Saker du inte vill veta om mig

Oh! Ja! Äntligen någon som är nyfiken på mig! Sonja har bett mig berätta sju hemligheter om mig själv.

Ja! Äntligen får jag skriva om mig själv!

1. Jag har fått Steven Tyler att gråta.

2. Jag har blivit haffad av polisen på grund av min klädsel.

3. Det var jag som öppnade finländarnas ögon för orkestern Kent.

4. En häst har stått på mitt huvud.

5. Jag har blivit kidnappad av Pantera.

6. Jag har testat morfin och jag förstår att människor tycker att det är kul.

7. Jag står ut med mycket, men att känna min egen puls gör mig svimfärdig. Att få mitt blodtryck mätt är bland det värsta jag vet.

Tanken är att jag skall utmana femton bloggare, men jag tror att de flesta redan gjort den här? Jag är dock nyfiken på Stufa, Malin, Fua och Anne!

9 kommentarer:

  1. Jäklar, det var inga dåliga grejer du kom med. Som inbiten obotlig Aerosmithdyrkare blir jag ofantligt nyfiken på ettan nu. Snälla berätta!

    SvaraRadera
  2. Whow - detta inlägg kan du inte lämna härvid. Håller på att dö av nyfikenhet på det mesta du skrev om, speciellt ettan, tvåan och femman.

    Berätta mer!

    SvaraRadera
  3. Säg bara inte att du gav pakit åt honom!?

    SvaraRadera
  4. Jag är helt andlös, du är cool!

    SvaraRadera
  5. Hahaha, för nästan EXAKT ett år sen gjorde jag nån motsvarande 7-grejerslista. http://malin.granberg.fi/blog/post/32126/

    Ingenting har förändrats så vi kör med den.

    SvaraRadera
  6. oj oj. Lovar ta tag i det här imorgon!

    SvaraRadera
  7. Har du provsjungit för american idol? ;)

    SvaraRadera
  8. Ååh, imponerad!
    Och lite nyfiken, dendär hästen alltså, ditt huvud är ännu runt och fint visst?

    SvaraRadera
  9. Jag tycker inte heller om att känna på min puls! Det känns typ.. läskigt.. Hatar också ådror.

    SvaraRadera