fredag 4 mars 2011

Skärpning

Jag har varit riktigt usel på att uppdatera och hålla kontakt och vara social den här veckan, ber så mycket om ursäkt för det.

Dels har det berott på roliga saker, min guddotter Jenna har varit på besök och då har man ju inte tid och sitta här och dels på tråkigare saker, som en förkylning som däckade stora delar av sällskapet:


Detta är ett bildbevis på en bevingad gårdag, den lille överraskade genom att sova till klockan 09.15. Ett historiskt ögonblick, den lille är den som egentligen vaknar mellan sex och sju på morgonen...

Veckans "jag är som ett frågetecken":

Här på vårt område ordnas, utöver en massa andra grejer, också MLL:s barnklubb en gång i veckan. Och det är ju bra, en möjlighet för trötta hemmamammor och minst lika trötta barn att få rumla runt med likasinnade. Senast då jag och den lille tittade in så blev vi mer eller mindre omkullsprungna av en fager dam som var på plats för att representera (sälja) Oriflames produkter. Hon representerade rätt högljutt, på gränsen till att hon prackade på oss grejer. Utan köptvång, ni vet?

Jag vet inte, jag kanske inte anser att det var precis lämpligt med make-up-prack-på sådär mitt i allt. Jag är väl typen som vill veta på förhand att jag kommer att kastas in i pinsamma situationer. Så spontan är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar