tisdag 16 augusti 2011

En av fördelarna med att komma tillbaka på jobb

Ja, en av fördelarna med att komma tillbaka på jobb, det är att jag får klä på mig "riktiga kläder" varje dag.

Jag har under de senaste dagarna fått några kommentarer om min "nya stil", det tycks vara kopplat till att jag klätt mig i klänning ända sedan jag kom tillbaka på jobb. Det är inte fråga om ett stilbyte, jag satte bara upp ett garderobsdikterat mål; använd alla klänningar du har, åtminstone en gång, och se hur långt du kommer. Nu är jag inne på dag sju och det hänger fortfarande några paltor i mitt skåp.

I väntan på eventuella hovfotografer som kan föreviga dagens outfit, får ni lov att titta på mig i repris från igår.


Fotot är lånat av Catariina.

1 kommentar:

  1. Jag vill se alla klänningar! Så hopihopi och fotograferas! NU!

    SvaraRadera