torsdag 15 september 2011

En till hemlis

En del av er kanske kommer ihåg att jag berättade en hemlis, att jag inte tycker särdeles mycket om att tala i telefon.

Nåja. Nu tänkte jag berätta en till hemlis. Jag tycker att det är rätt läbbigt att gå på "tillställningar". Ni vet tillställningar som kommer med inbjudan, anmälningar och så förväntas man vara på plats då och då.

Det lustiga är att jag tycker att det är läbbigt just innan jag dyker upp och förgyller tillställningen. Och det är alltså inte fråga om någon nervositet, jag klarar mig (enligt mig själv) rätt galant bland nya och mång amänniskor. Väl på plats är det ju hur roligt som helst!

Nåja, och varför detta avslöjande?

Jo, jag skall vara på en tillställning om sisådär trekvart.

2 kommentarer:

  1. evafrantz.blogspot.com15 september 2011 kl. 16:40

    Bara du inte ställer till det på tillställningen (Sorry, Vegahumor)

    SvaraRadera
  2. Eva! Bästa humorn, ju! Jag tror inte att jag ställde till det?

    SvaraRadera