söndag 5 februari 2012

Den lite arga

Först av allt, det jag kommer att skriva, det gäller inte er. Det gäller en massa andra mer eller mindre, ja, dumma.

För er vill jag tacka, tack för era fina ord i fredags och allt efter det. Tack, det lugnade en skärrad gammal kvinna.

Men de andra typerna. Det känns inte vidare kul att höra att de som satt i krockarna, att de är "societetsdamer födda innanför ring trean, som inte har vett nog att tillämpa rätt körtaktik i rådande väder" och en massa annat strunt.

Det är sällan jag använder kortet, men nu känner jag att jag har rätt att göra det. Om du inte varit med om det, så vet du inte vad du pratar om.

Och som sagt, det är inte ni. Det är en del av de andra. Orsaken till att jag säger det här här, det är att det är min blogg och här kan jag ju säga vad jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar