måndag 1 februari 2016

Var och en med sitt

Det pågår så många diskussioner just nu.

Bröstdiskussionen för att nämna en, så råkade jag nyss höra Radio Vegas program Familjeliv i vilket brand, logon och varumärken i barns liv diskuterades. Två käpphästar mot varandra, ena laget tycker att det är okej att barnen "hänger med" i form av Frozenprinsessor, spel och lego och det andra laget säger bestämt stopp och nej till allt som är norm eller ett etablerat varumärke.

Vet inte om jag är trött eller gammal eller lider av en släng av bäggedera (språkskruden tyder på ålderdom...) men kommer inte riktigt igång i diskussionen.

Det ska jag bara konstatera om mig själv som mamma, att jag var den bästa, den mest bestämda och den mest principfasta morsan före jag fick barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar